الاثنين، مارس 10، 2008

قلبي انا


لا تقل لي حبنا
والليالي بيننا
لاتذكرني حبيبي
بالذي مر بيننا
فالذي اغدق في الحب
انا
والذي اخفق في الحب
انا
والذي حطمه طول الضنا
لم يكن قلبك بل قلبي انا
الاماني
والاغاني
والوعود
والغد المشرق
في لون الورود
كانت الدنيا التي احيا بها
مالها صارت حطاما ما لها
رحل الحب الذي جمعنا
والاماني نالها ما نالها
والذي كان هوى
وذوى حتي هوى
لم يكن حباً
ولكن كان صرحاً في الهوى
لا تقل لي حبنا
انه حبي انا
انه صرحي انا

بقلم فراشه الشتاء

هناك 13 تعليقًا:

Che Ahmad يقول...

مبروك البلوج فى الاول
وبجد بداية جامدة مووووووووووووت
مبروك ومستني اكتر واكتر
وبجد كلامك جامد جدا وفيه حس رااااائع

ياللا تحياتي
تشي

Ahmed Fahmy يقول...

مبروك ع البلوج اولا
مبروك انك اديتي لنفسك مساحة الحرية الجميلة دي البلوجينج ده عالم جمييييل
الكلام ده جميل اوي فعلا بداية جميلة
و عايزين بوستات جامدة بقي
سلامي

Ana_we_habibY يقول...

برافو يا امم

سهر الليالي يقول...

Ana_we_habibY
اشكرك يا قلبا طفولي
يا موجاً في بحوري
يا لحناً من جنوني
يا شمساً تضيء نوري

سهر الليالي يقول...

A7MeD F@hMy
شكرا يا فهمي علي كلامك الرقيق ده
وانا فرحانه اني معاكم في العالم الجميل ده
سلامي

سهر الليالي يقول...

Che The Hermit
الجميل هو انت واحساسك
وانا بشكرك لانك كنت سبب في وجودي هنا
سلامي

ღღ:::bonbony:::ღღ يقول...

ميرو حبيبى حلو اوى البوست ده بجد انتى احلى حد عرفته ومبروك البلوج وهابتدى اغير عليكى بقى فهمى وجيفارا يردوا اول ناس وانا لا بس مفيش مشكله مفيش فرق بينى وبينهم
بااااااااااى
هستنى اشوف كل مواضيعك الجميله

سهر الليالي يقول...

ربنا يخليكي ليا يارب دايما وما يحرمنيش منك ابدا يارب
انت في قلبي الاولي ياعمري
يارب اشوفك دايما سعيده وبتضحكي
ضحكتك حلوه مش تخبيها
بحبك وبموت فيكي
سلامي لاحلي ورده

the unmistakable يقول...

انا لا اعرفك بالظبط و لكن النثر اللى انتى كاتباه جميل اوى و ليه مذاق خاص بمكن انا مش حاسه ولكن لما قريته كذا مرة حسيت انك كاتبه حاجة من جوه قلبك و انا اسف لو كنت ضايقتك ولكن حب الاستطلاع هو اللى عمل كده بس جميل اوى

ارق التحيات
the unmistakable

the unmistakable يقول...

انا مش عارفك انتى مين بس انا شوفت الاسم بتاع طيف الامانى شدنى و لكن احب اقولك النثر جامد قوى اوى اوى و انشاء الله تكملى فى الطريق اللى انتى عاوزاه و تنجحى
ارق التحيات
the unmistakable

best friend يقول...

رورى البلوج ده جميل جداااا وفبه الاحساس اللى انا متعودة عليه منك لانى بجد انا بتعلم ازاى احس منك ...ويارب من نجاح الى نجاح

سهر الليالي يقول...

the unmistakable

ميرسي خالص علي الكلام الرقيق دا
انا بحب اكتب اللي بحسه
جميل ان يكون اللي ان كتباه وصل لقلب جميل زي قلبك وحس بيه
ماتحرمنيش من تعليقاتك دايما

سلام

سهر الليالي يقول...

ميره يا روح قلبي
انتي اصل الاحساس
وجودك جمب دايما بيخليني احسن
يارب نجحنا يكون مع بعض انا وانتي وبونبوني

سلام يا حياتي