الأربعاء، يونيو 24، 2009

كان وعد



كان وعد نتقابل... بس الزمان مارضيش
ماتسألينيش ليه مارضيش ...
ليه الزمن قابل ... ألاقيك في الأحلام
وياما صحيت مالقيتكيش ...
لو هو ده المكتوب ... أنا راضي بالمكتوب
لو عمري كله يدوب ... بسأل وأنا مغلوب
إمتى بقى حانعيش ... إمتى بقى حانعيش
أنا عارف أن أنتي ... في الدنيا ياحبيبتي
لكن بعيد عني ...
دمعك على خدك ... والشوك ملا وردك
وبتسألي عني ...
وأنا في الحياة باجري ... ملئتش نور فجري
الأه بتسبئني ... والخوف بيلحئني
والليل مخبيكي ....
لو هوده المكتوب ... أنا راضي بالمكتوب
لو عمري كله يدوب ... بسأل وأنا مغلوب
إمتى بئاحانعيش ... إمتى بئاحانعيش
وحشاني ياعمري ... ومابنساكيش عمري
مع أني بنساني ...
وبتوه ساعات مني ... في عيون محاوطني
وأحن لك تاني ...
وأتعب وأقول ماشي ... لو ماتئابلناش
أنا برضه حبيتك ...
لو حتى كان وعدي ... أني أعيش وحدي
ماكفاية حبيتك ...
مش هوده المكتوب ... أنا راضي بالمكتوب
لو عمري كله يدوب ... بسأل وأنا مغلوب
إمتى بئاحانعيش ... إمتى بئاحانعيش