السبت، سبتمبر 26، 2009

وداع




سبتنى فى حيره الليالى
سبتنى ومادريت بحالى
يسألك مجروح سؤالى نفسى الاقى ردود
مستحيل انا كنت افكر ان قلبك بيا يغدر
وانك انتا بكلمه تقدر تمحى كل وعود

وداع
بقى جاى تقولى وداع
ياحب خانى وباع
ياعمر عشته خداع

وداع
كل الى بينا وداع
ياحلم فاتنى وضاع
ماسبش غير اوجاع

محتمل جايز وممكن
ان يوم الجرح يسكون
بس ارجع لا
لا يمكن

كل حاجه حلمنا بيها فجاءه ضاعت مش لاقيها
كدبه عشت انا عمرى بيها مش مصدق لا

وداع
بقى جاى تقولى وداع
ياحب خانى وباع
ياعمر عشته خداع

وداع
كل الى بينا وداع
ياحلم فاتنى وضاع
ماسابش غير اوجاع

هناك 3 تعليقات:

7oR@$ يقول...

نسيتي التعليقات مفتوحة المرة دي هههههههههههههه
حلوة أوي الأغنية دي وطبعا بصوت مدحت صالح المطرب المميز
بس برده حزن عايز مرة أدخل البلوج ألاقي موضوع أحس إني مبسوط كدة وأنا بقراة
إن شاء الله قريب أقراة

سلامي ليكي

أحمد عنتر
حورس

Eno يقول...

تسلم ايدك حلوه اووي

كل سنه وانتي طيبه :)

دمتي بالخير:)

نورينا يقول...

حلوه اوي الاغنيه دي عجبتني اوي المدونه بتاعتك تقبلي مروري انا اسمي نورين لو حبيتي تعرفيني زوريني ف دكاني الصغير

تصبحي على خير