الأربعاء، أكتوبر 15، 2008

جديد


عشان احافظ علي اللي جوايا واللي انا حباه
لازم انسي كل جاه واقول للغلط لا وبمعلوا صوتي
من غير ما اخاف ولا اطاطي
عشان الحاجه الجميله اللي ي قلبي تدوم
عشان ارجع اخلاصي ووفائي لمكانه
لازم انسي كل اللي فات
وابداء مع نفسي تاني صفحه جديده
فيها اطيار واماني جميله
والوان عن الحزن بعيده
لازم دايما اواجه خوفي وضعفي
وارفض اي غلط واشوف دايما الصح
واهبر عن اللي جوايا
واتمسك بحلمي
واحققه
ورجع تاني الفراشه بتاعه زمان
واشيل اللون الاسود
وبقي فراشه الشتاء
اللي بتبح صح وتوفي صح
وتعيش صح من غير خداع ولا كدب ولا نفاق
بصراحه من غير جرح ولا الم تاني هيعيش وسطينا


امنيه بطلبها من ربنا
يارب كل اللي في يوم اذيته وجرحته يسامحني

انا ببتدي مع نفسي صفحه جديده
واتمني كل الناس يبتدوا معايا صفحه جديده من غير احزان زمان


فراشه الشتاء

هناك تعليقان (2):

غير معرف يقول...

وانا كمان امنية بطلبها من ربنا
مرسي علي الكلمات الجميلة ده

سهر الليالي يقول...

ربنا يحقق كل اللي بتتمناه
انا اللي بشكرك علي اهتمام ومتابعتك للبلج

تحياتي
فراشه الشتاء