الجمعة، فبراير 20، 2009

هديه السماء

طول عمري وانا بتمني يكون ليا اخ
بس للاسف اخواتي الاتنين بنات
الحمد لله
انا بحبهم جدا
ربنا ما يحرمني منهم
بس واضح ان ربنا بيحبني
لان اللي كنت بتمناه
بقي دلوقتي واقع
وربنا بعتلي احلي هديه
اخ مش زي اي اخ
اه يمكن مش شقيقي
لكن بيعاملني زي اخته
وبلاش زي دي عشان مش يضايق
كنت محتجاه اوي
ووجده في حياتي كان بدايه لحاجات كتير حلوه

انسان بكل معني الكلمه
طيب اوي
بيحس بيا بيخاف عليا
عايز يشاركني همي قبل فرحي
قادر يضحي للاخر
فهمني ولمس احساس كان مستخبي جوايا
انا عارفه اني بضايقه كتير
وبتعصب بسرعه
وهو برضوا بيستحملني
بخاف عليه لما بكون قاسيه لانه رقيق وحساس اوي
وبخاف اظلمه معايا بمشاكلي
ورغم كل شئ بلقيه برضوا موجود جمبي
مش عارفه اقول ايه ولا ايه
مفيش حاجه تقدر توصفه
صحيح انت بتقول ان مفيش شكر او اسف بين الاخوات
لكن لازم اشكرك
انت عملت كتير اوي عشاني
وانا مش قادره اوفيك حقك
ولا اساعدك زي ما انت بتساعدني
ودايما هفضل مقصره مهما عملت
لانك دايما بتدي
ربنا يخليك ليا
واعزرني بقي لاني مش عارفه اكلم


اختك