الجمعة، فبراير 27، 2009

pls shut up



كنت فاكره اني عايشه في دنيا فيها بشر جواهم قلوب ممكن تحس
بس لقيت اني في غابه
ملهاش قونين
مفهاش احساس
كنت فاكره ان لو حد قريب
هيبقي حنين
بس لقيت ان القريبين هما اكتر ناس بتجرح
هما اول ناس بتستني الغلط
كنت فاكره ان لما اقع هلاقي حد جمبي بياخد بايدي
او اني الاقي حد يمسحلي دموعي
بس لقيت ان كلهم واحد واقرب الناس هما دايما اقسي الناس
ومحدش بيرحمك حتي في وقت احتياجك
كلهم ومش بستسني حد مش بستسني حد ابدا
كلهم مفيش حد بيفضل عشانك كلهم هيجوا عليك
حتي اللي انت منهم
كنت فاكره ان الحزن ليه نهايه بيقف عندها
ويجي من بعده فرح عشان ننسي وقت الحزن
بس ليقت الحزن مبينتهيش مش بيقف ودموعي مبتخلص
والفرح بيفضل بعيد ومش بيجي
كنت فاكره ان الامل اللي بمني نفسي بيه هيجي يوم ويبقي حقيقه
ولقيت انه بيفضل وهم
لكه وهم
ودلوقتي انا مش محتاجه حد مش محتاجه الدنيا
بس الهدواء محتاجه
محتاجه حقيقي الوحده اللي كنت طول عمري بكرها
دلوقتي بتمناها